pondělí 16. října 2006

Další den

různé postřehy

Dnes jsem podepsal nájemní smlouvu, takže konečně oficiálně bydlím v bytě zastupitelského úřadu. Podle smlouvy má můj byt rozlohu 106,7 m2. Evidentně neplatím tržní nájemné; to, jak jsem se díval na vývěskách AUC, kde si studenti dohazují priváty, se v centru města za byt západního standardu pro cizince pohybuje mezi 1300-4000 EGP (3+1 s koupelnou a klimatizací, menší než můj). Na druhou stranu se stipendiem ve výši 900 EGP (600 stípko a 300 příspěvek na bydlení (pokud ho dostanu)) bych za to měl být vděčný. Ovšem bežný Egypťan za byt egyptského standardu platí měsíčně 10 EGP... Taky jsem dnes obdržel pozvánku na večírek na ambasádě u příležitosti výročí 28. října. Koná se to sice už 19. října, ale to nic nemění na tom, že se těším, až proniknu do těch diplomatických kruhů. A taky využiju oblek, který jsem si přivezl :-) Snad neudělam nějaké faux pas, až budu zápasit s ústřicemi a hlemýždi :-D

Až zjistím, kde je chyba s makrem na přidání fotek, tak jsem dodám nějaké další obrázky. Taky asi upravím CSS, aby ta stránka nevypadala tak tragicky černě, ale spíš byla do pouštní barvy :-)
A komentujte ty zápisky nebo se na něco ptejte, jinak mě to přestane bavit psát, když nemám zpětnou vazbu... Stoupající návštěvnost si můžu nasimulovat sám :-(

5 komentářů:

  1. V tom obleku bych tě ráda viděla..:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě něco nafotím, takže to třeba přidám...

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. A pozor na ty ustrice ):o) at si nezapatlas ten fesnej oblecek:-D Petrusce by ses pak treba nelibil.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale, ale... Ze by nam tu nekdo zarlil? :-D

    OdpovědětVymazat