středa 21. února 2007

Jak jsem oslavil narozeniny

aneb Mezinárodní párty v bytě 21

Není toho moc ke psaní: prostě jak jsem zase o rok starší, tak jsem pozval několik spolužáků z jazykovky, abychom to společně oslavili.

Naložil jsem kuřecí maso do marinády z medu, kari, chilli, citronové šťávy, sójovky a oleje, nadělal zeleninové saláty, nakoupil alkohol a v neděli 18.2. to vypuklo (ano, je to o 18 dní později, ale co se dalo dělat). První přišli z Koreje: Om Sung Jong a Un Čong An. Pak Barmanka May a nakonec Jacuko z Japonska. A Jindra s Jarkem. Nepřišla Katerin z Barmy, bo nemohla :-(

May donesla jakési barmské národní jídlo (něco jako chipsy s rybí příchutí, možná to zní strašně, ale chutnalo to úžasně). Kulturní šok proběhl jen jeden a to když chudinka Un Čong do sebe hrkla slivovici (a to to měla jen na dně kelímku) :-D Když to za nějakých pět minut rozdýchala, tak z ní vypadlo, že nejsilnější korejský alkohol ma 19,5% a pijí ho tam jen ti největší alkoholici. Ale jinak dobrý. V troubě jsem krásně ugriloval maso a pak jsme popíjeli Bacardi s colou a bílé víno (u nás by to vydrželo tak hoďku, tady jsme to pili od půl sedmé až do půlnoci).

Taky jsme zpívali hymny a další písně (samozřejmě proběhli Přátelé zeleného údolí), Korejec s Korejkou ještě přidali nějaký duet. Prostě to bylo fajn. Na konci jsme vyprskali prskavky, které mi dovezla Bára a Asiati se rozloučili a vydali se k domovu. My z ČR jsme ještě tak hoďku popíjeli, ochutnali dort od Jacuko a pak to taky zabalili. Kromě dortu jsem dostal tričko, japonskou panenku a japonský pytlík, korejský sešit a egyptský talířek. A hrneček. Od Katerin pak v pondělí ve škole barmský náramek, telefonní číslo a výhledově... ;-) Un An mi pak řekla, že dala moje fotky na svůj korejský web a že tam její kamarádky psaly, že jsem "really handsome". Asi bych měl vyrazit na asijské turné…

A teď smutná část: nemám už vůbec žádnou slivovici :-(
 Tady jsme všichni
A tady jsem já a zleva Jacuko, May a Un Čong An

ps: zdravím do Otinovsi a děkuji za zprávu a za zájem

3 komentáře:

  1. Když dojde slivovice, je to opravdu smutné :-), tak jsem se rozhodl, že ti nějakou s maminkou zavezeme!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím do Egypta. Zrovna onehdá sem potkal v BK jednoho mládence, který byl náramně na krátko ostříhaný a tak jsem si vzpomněl na narozeniny, který si před pár lety slavil na kauflandu a já to pak odležel v nemocnici a jeden asociáll to pak odseděl. Přeju všechno nejlepší ... hodně dodatečně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, to byla dobrá akce :-D

    OdpovědětVymazat