pátek 22. prosince 2006

Vánoční večírek

akce s potenciálem

Dnes večer mě čeká (před)vánoční večírek, který organizuje můj korejský kolega Om Sung Jong u sebe v bytě. Kromě něj a mě tam bude Korejka, několik Japonců, Japonky, Barmanky (nevím kolik, minimálně dvě) a možná ještě někdo. Asi i kolega z Plzně, ale tomu se zatím nějak nechce. Já myslím, že akce má slušný potenciál, tudíž věřím, že se mi podaří nafotit zajímavé fotečky, abyste viděli, s kým to tu vlastně studuju. Doufám, že to tam bude vypadat jako ve všech těch asijských teen-komediích, které jsem viděl. Ale veřím, že pomocí láhve vodky, Michala Davida a Tří sester se to rozjede.

A pro všechny, které to ihned napadlo a pro Péťu F. zvlášť: aspoň jedny kalhotky samozřejmě zkusím získat :-D :-D :-D

2 komentáře:

  1. Výborně, samozřejmě ti fandím v tvé snaze, je ostuda, že už delší dobu nějaké nemáš! Co se týče teen komedií, obzvláště korejských, snad nedopadneš jako jeden pár v Sex is Zero... (myslím ten kde bylo slečně poněkud nevolno...).
    Michal David musí nakopnout kohokoliv! Na fotky se těšíme snad všichni.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, proběhlo to ve vší počestnosti, oni Asiati asi mají vysledováno, že moc nevydrží, tak to nijak nehrotili. Akorát Barmanka říkala, že když vypije pět plechovek Heinekenu (0,33), tak rozbijí skleničky, křičí a doma jí pak druhý den domlouvají :-D Na Michala Davida nedošlo. Ale určitě ho někdy vytáhnu.

    OdpovědětVymazat