pátek 6. června 2008

Něco se děje

aneb už brzy...

Jak bylo možné postřehnout z toho, že poslední příspěvek byl přidán v říjnu 2007, do Egypta jsem se nevrátil. Ne že bych neměl onu možnost: nabídku stipendia jsem nakonec dostal, ale... Bohužel až v době, kdy jsem se upsal ďáblu v podobě zaměstnání ve státní správě a nabídku stipendia jsem s těžkým srdcem musel nechat propadnout. Práce sice není špatná, ale přece jen má každodenní realita českého státního úředníka, byť s mezinárodním rozměrem, daleko ke kouzlu Orientu a poflakování se ve stínu pyramid...
Nicméněně i zaměstnání má své světlé okamžiky a jedním z nich je nárok na dovolenou na zotavenou. I já jej mám a hodlám ho vyčerpat jediným způsobem: letím zpět do Káhiry. Flákat se. Fotit. Nakupovat. Užívat si. Pokud nepadnu horkem. Na týden.
Už brzy...
(to be continued...)

6 komentářů:

  1. a na dovolené to bude ještě lepší, ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. a určitě po návratu o ní napište! Velmi rád si pročítám Vaše starší příspěvky.
    Taky by neškodilo napsat něco ze zákulisí Vaší práce ve státní správě.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem zpět asi 14 dní, ale nějak jsem to ještě nedal dohromady, protože se práce nahromadila... Ale už na tom pracuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se moc tesim na dalsi prispevky, pac se moc pekne ctou a clovek se dozvi neco zajimavyho z Egypta:)

    OdpovědětVymazat
  5. pockej tys tam studoval, a ted tam jedes na dovolenou? A pracovat hodlas kde? A co delas?

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolená v Egyptě po roce studia v Egyptě je něco jiného než si zaplatit zájezd do Hurghády. Prostě jsem si koupil letenku, odletěl do Káhiry a zbytek jsem řešil až na místě. Co se týče práce, tak pracuju v ústředním orgánu státní správy a výhledově snad budu pracovat někde jindě, ideálně v zahraničí. Ale kdo ví...

    OdpovědětVymazat